co słychać na j. niemieckim
W miesiącu czerwcu 2019
PDF

W czerwcu na języku niemieckim i angielskim.

1. Umgang mit Tieren – opieka nad zwierzętami domowymi
• wprowadzenie słownictwa dotyczącego wyglądu psa i kota:
• der Hund, die Katze, die Schnauze, das Fell, das Gebiss, das Ohr, die Pfote,der Schwanz, die Zunge
• zapoznanie ze słownictwem określającym artykuły potrzebne do pielęgnacji psa lub kota

2. Wakacje, wakacje.
• Wprowadzenie słownictwa związanego z wakacjami i wypoczynkiem na wakacjach.

 
W miesiącu maju 2019
PDF

W maju na języku niemieckim.

1. Die Körperteile
poznajemy nasze części ciała: der Kopf, die Nase, der Hals, das Ohr, der Mund, das Auge, der Arm, die Hand, der Finger, der Bauch, der Bein, der Fuss.
Uczymy się piosenki: „Kopf, Harre, Füsse...”

2. Tiere auf dem Bauernhof.
Zapoznanie ze słowami: der Bauernhof, der Bauer, die Ente, der Hahn, die Henne, die Kuh, das Pferd, das Schaf, die Ziege, die Fliege
utrwalenie przymiotników: gross, klein, stark, itd.
zapoznanie dzieci z bajką: „Viktor auf dem Bauernhof”

3. Der Muttertag
za co kocham moją mamę? Operowanie krótkimi, prostymi zdaniami. Nauka wiersza „”Der Muttertag” i piosenki : „Jambo Mambo”.

4. Dzień Europy. Prezentacja kraju, przygotowanie dekoracji, strojów, nauka zabaw pląsów, piosenek, tańców, itp.

 
W miesiącu kwietniu 2019
PDF

W kwietniu na języku niemieckim.

1. Wetter im Frühling – Pogoda wiosną.
• Używanie zwrotów: Wie ist das Wetter im Frühling?,
Es ist sonnig. Es regnet. Es ist warm. Tworzenie kalendarza pogody.

2. In meinem Garten – W moim ogródku
• zapoznanie z nazwami kwiatów, owoców i warzyw
• nazywanie czynności wykonywanych w ogrodzie
• zabawa: „Obsttellertanz”

3. „Die kleine Raupe Nimmersatt”
• zapoznanie dzieci z bajką, próby odtwarzania bajki przez dzieci.
• Próba inscenizacji bajki
• wprowadzenie nazw owoców, warzyw, produktów spożywczych
• Utrwalenie liczb, kolorów
• zapoznanie dzieci ze stadium rozwojowym motyla

4. Utrwalenie poznanych zabaw, piosenek, pląsów i rymowanek.
5. Osłuchanie i zapoznanie z zabawami relaksacyjnymi: „Tiere in Bewegung”, „Die Spirale ”

 

 
W miesiącu marcu 2019
PDF

W marcu na języku niemieckim.


1. Der Frühling ist da!
• Operowanie nazwami symbolizującymi wiosnę: Vögel, der Storch, die Nachtigall, Blumen, die Tulpe, die Biene, die Schnecke, der Regenbogen itp.
2. Male den Frühling
• witamy wiosnę piosenką „Kuckuck”
• operowanie nazwami kolorów w trakcie rysowania symboli wiosny
3. Wetter im Frühling?
• Używanie zwrotów: Wie ist das Wetter im Frühling?,
Es ist sonnig. Es regnet. Es ist warm. Tworzenie kalendarza pogody.
4. „Die kleine Raupe Nimmersatt”
• zapoznanie dzieci z bajką, próby odtwarzania bajki przez dzieci.
• Utrwalenie liczb, kolorów
• zapoznanie dzieci ze stadium rozwojowym motyla
5. Utrwalenie poznanych zabaw, piosenek, pląsów i rymowanek.
6. Zapoznanie i osłuchanie z nowymi zabawami i pląsami integracyjnymi: „Die Räder vom Bus”, „1,2,3, im Sauseschritt”, „Das Lied vom Rechnen”

Piosenki, rymowanki, wierszyki na języku niemieckim.

Das Buslied” – “Die Räder vom Bus”

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 następna > ostatnia >>
Strona 1 z 3